Β Λυκείου - Εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη

Η Τάξη της Β Λυκείου πραγματοποίησε 4ήμερη εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη απο 27-3-2014 εώς 30-3-2014.

Αναχωρήσαμε στις 10:00' από το Σχολείο. Στάση έξω από την Ξάνθη για καφέ. Σύνορα Κήπων, έλεγχος διαβατηρίων, σύντομη επίσκεψη στο κατάστημα αφορολόγητων ειδών και στη συνέχεια μέσω Μαλγάρων και Ραιδεστού, με ενδιάμεση στάση για γεύμα, φθάσαμε το βράδυ  στην Κων/πολη. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.

Τη 2η ημέρα μετά το πρωινό μας αναχωρήσαμε για την ασιατική πλευρά της Πόλης (Σκούντερι). Περάσαμε την κρεμαστή γέφυρα του Βοσπόρου, απ? όπου θαυμάσαμε την ασιατική και την ευρωπαϊκή παραλία του Βοσπόρου. Ελεύθερος χρόνος στην οδό Βαγδάτης και στη γύρω περιοχή. Επιστρέψαμε στην ευρωπαϊκή πλευρά της Πόλης για περιήγηση. Περνώντας από τα τείχη του Θεοδοσίου καταλήξαμε στη λεωφόρο του Πέραν (Ιστικλάλ). Είδαμε τα παλιά ελληνικά σπίτια, τη Ζωγράφειο Σχολή, το ελληνικό προξενείο, τον Ναό της Αγ. Τριάδας και τον Πύργο του Γαλατά. Αφού γευματίσαμε, στις 16:00 επισκεφτήκαμε το Ζάππειο εκπαιδευτήριο (Λύκειο). Μετάβαση στο ξενοδοχείο για ξεκούραση και νωρίς το βράδυ δείπνο σε παραδοσιακό εστιατόριο με μουσική. Επιστροφή στο ξενοδοχείο και διανυκτέρευση.

Την 3η μέρα μετά το πρωινό αναχωρήσαμε για περιήγηση στην Πόλη. Επισκεφθήκαμε τον Βυζαντινό Ιππόδρομο με τον υπέροχο κίονα-οβελίσκο που φέρει επάνω του ιερογλυφικά, τον χάλκινο τρίποδα των Δελφών, τον κίονα του Κωνσταντίνου του Πορφυρογέννητου και τη γερμανική κρήνη του 1898. Στη συνέχεια, ξενάγηση στο ναό (μουσείο σήμερα) της Αγίας Σοφίας, στη δεξαμενή-υδραγωγείο του Ιουστινιανού (Γερεμπετάν Σαρνιτζί) (προαιρετικά) με τους διαφόρων ειδών κίονες και στο Γαλάζιο Τζαμί του σουλτάνου Αχμέτ. Μεταβήκαμε στο γραφικό και πολύβουο Καπαλί Τσαρσί, την Σκεπαστή Αγορά, με τους 100 δρόμους και τα 4.000 καταστήματα. Αργά το απόγευμα επισπευτήκαμε το σύγχρονο εμπορικό κέντρο, με ελεύθερο χρόνο για φαγητό και αγορές. Προαιρετικά επίσκεψη στο ενυδρείο με τα 4.000 είδη ψαριών. Επιστροφή στο ξενοδοχείο και διανυκτέρευση.

Την 4η ημέρα μετά το πρωινό και την τακτοποίηση των αποσκευών στο λεωφορείο, μεταβήκαμε το Οικουμενικό Πατριαρχείο, όπου είδαμε το ναό του Αγ. Γεωργίου, την Κλειστή Πύλη, το χώρο μαρτυρίου του Πατριάρχη Γρηγορίου Ε΄ και στην Παναγία των Βλαχερνών, όπου εψάλη για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος. Επισκεφτήκαμε επίσης την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής (Μπαλουκλί) με το θαυματουργό αγίασμα. Κατόπιν αναχωρήσαμε για Θεσσαλονίκη όπου φθάσαμε το βράδυ.